piątek, 22 maja 2015

Miss Polski Lubelszczyzny Nastolatek 2015

Nadszedł czas abym opowiedziała Wam trochę więcej na temat mojego udziału w wyborach Miss Polski Lubelszczyzny Nastolatek. Zawsze chciałam być modelką, ale nie jest to możliwe ze względu na mój wzrost. Gdy dowiedziałam się, że w wyborach miss jest on nieistotny postanowiłam, spróbować. Zabrałam się do tego dopiero w tym roku i ku mojemu zdziwieniu (bo w dzień ogłoszenia wyników zaczęłam wątpić) zakwalifikowałam się :D

Głosować na mnie możecie na 3 sposoby

1) Miss Azulena Lubelszczyzny 2015 
Wystarczy że polubicie fanpage Azuleny i oddacie głos wpisując komentarz "miss" pod tym zdjęciem https://www.facebook.com/AzulenaBeachwear/photos/a.434359716736836.1073741884.147050272134450/434360620070079/?type=1&theater




2) Miss Internetu Lubelszczyzny 2015 
Wysyłając sms o treści MPLN.3 na 72051 (koszt to 2,46zł z VAT) 


3) Miss Publiczności 
Przychodząc na galę (30 maja godz. 19) i tam oddając swój głos 

Już na tym etapie Lubelski Festiwal Piękna daje mi wiele radości i w ciekawy sposób zapełnia mój czas, ze względu na wiele akcji promocyjnych w których uczestniczę (jestem w trakcie tworzenia postów o konkretnych eventach). Nie mam parcia na koronę, startuję w wyborach miss bo mam nadzieję, że da mi to możliwości rozwoju w tej branży. Co nie znaczy, że nie wierze w swój sukces, po prostu już teraz wiem, że moja 'kariera' się na tym etapie nie kończy :) No ale, oczywiście fajnie by było dostać koronę :P

Jutro (23 maja) o 21 w Lubelskim klubie Enjoy odbędzie się Before Party. Będziecie mogli tam poznać większość finalistek w tym mnie i miło spędzić z nami czas dlatego serdecznie zapraszam :)


W poniedziałek razem z dziewczynami wyjeżdżamy na zgrupowanie by przygotować się do gali finałowej o której wspominałam w punkcie 3. Jest ona najważniejsza w całym konkursie, ponieważ to tam jury wybiera główną miss czyli dziewczynę, która dostanie koronę.

Po gali znów będziecie mogli się z nami bawić tym razem na After Party również w klubie Enjoy ale tym razem wejście tylko jeżeli zakupicie bilet VIP na galę.

Zachęcam do głosowania i zapraszam do wspólnej zabawy w Enjoy :* 

Photo: KRZYSZTOF WEREMA / Make-up: MAKEUPLACE / Hair: TOKO BARBERSHOP / Beachwear: AZULENA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz