poniedziałek, 18 maja 2015

May long weekend

Z tygodniowym opóźnieniem, ale no cóż, wybaczcie
Dziś mam dla Was fotorelacje z długiego weekendu majowego i przepis na pożywny koktajl dodający energii.

Pierwszego dnia przyjazd do Warszawy i spędzanie czasu z przyjaciółmi. (zaginęły mi zdjęcia nadające się do publikacji :/)

Sobota na sportowo


Poranne ćwiczenia z płytą Gym break dołączona do Shape (na prawdę jeden z porządniejszych treningów polecam)

+ koktajl na energię który ostatnio znalazłam na hellozdrowie




Składniki:
1 banan 
Pół garści orzechów 
3 kostki dobrej jakości gorzkiej czekolady 
30ml czarnej kawy
170ml mleka owsiane (ja użyłam sojowego) 

Puchar Polski Lech-Legia 
Niedzielne śniadanie na tarasie 
a potem w drogę do Zamościa gdzie miło spędziłam wieczór z moją mamą, starszą siostra - Pauliną i jej chłopakiem - Tomkiem 
Weekend majowy uważam za jak najbardziej udany :) a Wy co porabialiście? 

PS: dodałam możliwość obserwacji więc jeśli podobają Wam się posty to obserwujcie bo dzięki temu będę mogła nawiązać współpracę z różnymi osobami co da mi i Wam- moim czytelnikom wiele korzyści chcecie sprawdzić jakich?
 Klikajcie koniecznie niebieski przycisk po prawej stronie -->
Dobranoc :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz