poniedziałek, 4 stycznia 2016

"Nowy Rok"

   "Nie trzeba czekać do Sylwestra, żeby zacząć od nowa" 
Może i tak, ale sporo z Nas jednak jest bardziej skłonnym do wyznaczania nowych celów i postanowień właśnie wtedy. Dlaczego? 

"Nowy Rok" 
Definitywnie widzimy, że coś się skończyło a coś innego zaczęło i może to jest właśnie 'magią' tego czasu? 
Może to dlatego, że dostajemy nagle 366 stron 'nowej książki' - wszystkie czyste, gotowe na to abyśmy je zapisali. Czujemy że znowu mamy władze nad własnym losem, choć tak na prawdę nic się nie zmienia, mamy ją codziennie. Jednak to właśnie gdy kończy się rok jakoś zaczynamy mniej przykuwać uwagę do tego co było i skupiamy się na rozmyślaniu o tym co będzie. Po części to właśnie pozwala nam wykorzystać lepiej ten nowy czas bo jeśli nie zamkniemy poprzedniego rozdziału ciężko jest przejść do kolejnego. 


Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze gdy coś się kończy jestem bardziej skłonna do zatrzymania na chwilę i przemyślenia. Jestem gotowa otworzyć ten nowy rozdział. 
Wyciągam wnioski, postanawiam zmiany, wyznaczam cele i idę na przód próbując je realizować. Próbując w końcu poukładać wszystko tak jak chce. W 100% nigdy nie jest dokładnie tak jak to wymyśle bo zawsze na mojej drodze staje coś czego w planie nie było i czego nie przewidziałam ale najważniejszy jest efekt końcowy i to czy ja jestem z siebie zadowolona. Bo w końcu to moje życie moje marzenia i tylko ode mnie zależy jak tym wszystkim pokieruje. Czy poddam się czy dotrę do celu.
"Nowy Rok"
Nowe rzeczy z reguły sprawiają radość i motywują. Pamiętajmy jednak, że przecież nie tylko rok, ale każdy miesiąc, dzień, godzina czy nawet minuta jest nowa, jest przyszłością, szansą, czeka by dobrze ją wykorzystać. 
I tego właśnie Wam życzę - żebyście dobrze wykorzystali "nowy" czas, wytrwali w postanowieniach i zrealizowali swoje cele :* 
(A ja w kolejnych postach pokaże Wam w jaki sposób warto się do tego zabrać.)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz