niedziela, 4 października 2015

Festiwal Miasto Gwiazd Żyrardów 2015r.

Witajcie moi drodzy! <3 
Nie wiem jak Wam ale mi pierwszy miesiąc w szkole mija nie najlepiej, a im dłużej tu jest tym więcej rzeczy do roboty i już nie wyrabiam. Mam nadzieje jednak, że niedługo się przyzwyczaję i będę miała czas na realizację moich blogowych planów. No ale do rzeczy :D 
Dzisiaj mam dla Was post z pokazów w Żyrardowie na Festiwalu Miasto gwiazd o którym informowałam was jakiś czas temu na moim fp. Kolekcja, którą miałam okazję zaprezentować kolekcję Piotra Mazurkiewicza, który, zdradzę Wam w sekrecie :p, szykuję już kolejne nowości <3 i z tego co mi wiadomo zaprojektował już nawet coś dla mnie. Niestety te stylizacje przedstawimy Wam dopiero w następnym roku ale jestem przekonana, że warto czekać :) 

 






Kilka zdjęć na szybko w kolekcji Piotka





Najwspanialsi modele w marynarkach Chi Chi Ude… no i ja z Sylwią :D





Popokazowo z Patrykiem <3 


Przypominam, że zawsze relację z pokazów są na snapie - narcyz24 zapraszam :)

1 komentarz:

  1. Kasia dzięki za relacje ;) ogarnij tę szkołę byle szybko :) i na 5-ki oczywiście. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń